Επιστροφές
Σύμφωνα με τον ισχύοντα νόμο περί συμβάσεων εξ αποστάσεως, ο καταναλωτής διατηρεί το δικαίωμα επιστροφής του / των εμπορευμάτων που έχει παραγγείλει, σε προθεσμία δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή τους, και υπό την προϋπόθεση ότι τα επιστρεφόμενα εμπορεύματα βρίσκονται στην ίδια κατάσταση που είχαν κατά το χρόνο αποστολής. Στην περίπτωση της επιστροφής, ο καταναλωτής επιβαρύνεται με το αντίστοιχο κόστος μεταφοράς.
Σε περίπτωση που διαπιστωθεί ότι έγινε παράδοση εμπορεύματος διαφορετικού από αυτό που έχει παραγγελθεί, ή παραδίδεται προϊόν κατεστραμμένο ή ελαττωματικό, από προφανή υπαιτιότητα της επιχείρησής μας, η επιστροφή γίνεται χωρίς επιβάρυνση για τον καταναλωτή. Η επιφύλαξη για την παραλαβή κατεστραμμένου, ελαττωματικού ή φθαρμένου εμπορεύματος πρέπει να δηλωθεί από τον καταναλωτή άμεσα, κατά την παράδοση του εμπορεύματος, με ενημέρωση της επιχείρησής μας.
Σε κάθε περίπτωση το επιστρεφόμενο εμπόρευμα πρέπει να συνοδεύεται από τα ανάλογα παραστατικά αγοράς και επιστροφής π.χ. δελτίο αποστολής. Διαφορετικά η επιστροφή δεν είναι αποδεκτή.
Ακύρωση παραγγελίας πρέπει να γίνει μόνο σε εύλογο χρονικό διάστημα και μόνο πριν την εκτέλεσή της. Διαφορετικά, πρέπει να ακολουθηθεί η διαδικασία επιστροφής του προϊόντος, σύμφωνα με τα όσα ορίζονται στις πιο πάνω παραγράφους.